
Kongsberg Næringsforum avholder sitt Selskapsmøte onsdag 27. april, og ønsker i den forbindelse å invitere alle medlemmer til en hyggelig temakveld med mat og godt drikke kl. 17.00 – rett etter Selskapsmøtet.
Denne ettermiddagen/kvelden setter har overskriften ”Hva er et godt sted å bo?”